Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

01.jpg

Проект «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків» запрошує в експортний Online Business Study Tour до Литви та Польщі. Навчальний бізнес-тур фінансується у рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.

Кому це буде корисно:

Власникам, топ-менеджерам, менеджерам ЗЕД компаній-виробників продуктів харчування та напоїв, зацікавлених у виході чи розширенні своєї присутності на ринках країн ЄС та антикризових діях в умовах розбалансованого ринку.

У конкурсному відборі можуть взяти участь лише компанії, які відповідають наступним обов'язковим критеріям:

  • компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників (підтвердженням є фінансова звітність за останній рік/квартал, видана ДФС України, де зазначено середню кількість працівників, або затвердженій звіт з праці, що вказує кількість працівників компанії; для ФОП – остання декларація);
  • компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;
  • мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України (підтвердженням є Статут та/або реєстраційний сертифікат, який демонструє кінцевого бенефіціара/бенефіціарів компанії; для ФОП – копія реєстрації);
  • бажана наявність веб-сайту англійською мовою;
  • мінімум один учасник заходу від компанії вільно володіє англійською мовою (загалом не > 2х осіб від компанії можуть взяти участь у навчальному бізнес-турі);
  • компанія має хорошу ділову репутацію;
  • компанія раніше не приймала участь в торгових місіях проекту.

ЗАПОВНИТИ ЗАЯВКУ НА УЧАСТЬ

Реєстрація триватиме до 18.00, 30 червня 2020 року.


Чому саме ці країни:

  • Ринок ЄС є ключовим для українського експорту (частка - 41,5%). У 2019 р. експорт українських товарів до ЄС склав понад $25 млрд. (+3,9%).
  • Польща – найбільший торгівельний партнер України в межах ЄС. За минулий рік українські компанії експортували до цієї країни товарів на $3,29 млрд.
  • Польща є найбільшою економікою Цн. та Сх. Європи та 6м найсильнішим ринком в ЄС (населення країни - 38 млн. осіб).
  • Литва традиційно є найбільшим торговельним партнером України серед країн Балтії. Зовнішньоторговельний оборот між двома країнами у 2019 р. склав $1,56 млрд. долл., експорт українських товарів зріс на 20% та досяг $411 млн.
  • Ринки Східної Європи та Прибалтики часто розглядаються українським бізнесом як «first entry markets», економічно та логістично доступнішим хабом, зокрема, перед виходом на складніші та «консервативніші» ринки Західної Європи.
    Участь у навчальному онлайн* бізнес-турі #GoEU до Литви та Польщі* – це реальна можливість для українських МСБ покращити навички для виходу на ринки ЄС та перефокусувати свій експорт в умовах пандемії та рецесії.

Компанії, обрані до участі у навчальному онлайн-бізнес-турі шляхом конкурсного відбору, отримають:
 
Серпень 2020 р. (I етап) - 2 дні онлайн
- Практичну підготовку в рамках інтенсивного навчального модуля щодо:
  • особливостей експорту до ЄС, торгових можливостей на ринках Литви, Польщі та країн Прибалтики. 
  • виживання та перефокусування бізнесу в умовах пандемії та рецесії;
  • трендів на розбалансованому ринку після COVID19;
  • пошуку закордонних бізнес-партнерів у нових реаліях;
  • проведення переговорів;
  • аналізу продукції, визначення конкурентних переваг, експортного ціноутворення;
  • підготовки до участі у торгових подіях (виставки та торгові місії) тощо.
Серпень 2020 р. (II етап) - 2 дні онлайн
- Закріплення отриманих знань та навичок на практиці в рамках наступних активностей: 
  • індивідуально організованих для кожної компанії B2B онлайн -зустрічей з реальними (!) потенційними партнерами з м.Вільнюс, Литва;
  • онлайн-зустрічей з представниками місцевих торгових мереж, роздрібних магазинів, успішних підприємств галузі та консультацій з місцевим бізнесом та експертами для вивчення пропозиції та місцевих смаків (з м.Вільнюс, Литва та м.Варшава, Польща).