Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

01.jpg

Ринки Республіки Польща перебувають у фокусі Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі на період 2017-2021 років.

За даними Державної служби статистики України у січні-березні 2020 року товарообіг між Україною і Республікою Польща склав 1770,5 млн дол. США. У порівнянні
з 2019 роком показник збільшився на 6,3 млн дол. США, або на 0,4%.

За рейтингом Світового Банку щодо легкості ведення бізнесу – Doing Business 2020 – серед 190 країн світу Польща посідає загальну 40 сходинку, зокрема за напрямками:

  • прозорість національного законодавства щодо визнання суб’єкта господарювання неплатоспроможним –
    25 сходинка;
  • доступ до кредитних ресурсів – 37 рейтингова позиція;
  • складність процедури отримання дозволу на будівництво – 39 сходинка.

У порівнянні з Doing Business 2019 рейтингова позиція Польщі погіршилася на 7 позицій.

Згідно з даними Головного управління статистики у Харківській області у І кварталі 2020 року зовнішньоторговельний оборот між Харківщиною та Республікою Польща склав 35,5 млн дол. США і збільшився, у порівнянні з 2019 роком, на 6,1 млн дол. США. Темп росту – 120,8%.

За абсолютним розміром зовнішньоторговельного обороту Республіка Польща є лідером серед 27 країн-членів Європейського Союзу.

Обсяг експорту харківських товарів збільшився на 2,6 млн дол. CША та досяг рівня 18,2 млндол. США. Темп росту – 116,5%, що перевищує загальнонаціональний показник на 15,5 пунктів.

Пропонуємо ознайомитися з інформаційно-аналітичними відомостями щодо:

  1. Аналізу товарної структури регіонального експорту до Польщі у порівнянні із національними показниками за результатами I кварталу 2020 року;
  2. Провідних асоціацій, об’єднань бізнесу, торгових палат, що можуть надавати сприяння харківським компаніям у пошуку ділових партнерів в Республіці Польща;
  3. Пропозицій виробничої кооперації від польських партнерів з мережі EEN;
  4. Електронних торгових майданчиків, баз даних підприємств Республіки Польща, які можуть використовуватися регіональними підприємствами для пошуку партнерів;
  5. Переліку джерел отримання ділової інформації стосовно: контактів суб’єктів господарювання в ЄС, торгової статистики, тарифних обмежень, ставок ПДВ на товари, країною походження яких є Україна;
  6. Виставково-ярмаркових заходів, що відбудуться в Республіці Польща у II півріччі 2020 року та можливостях використання під час участі в них Експортного бренда України, Виставкового бренд-буку.