Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

03.jpg

Ринки Федеративної Республіки Німеччина перебувають у фокусі розвитку Експортної стратегії України.

За даними Державної служби статистики України у січні-лютому 2020 року товарообіг між Україною і Федеративною Республікою Німеччина склав 1191,9 млн.дол. США. У порівнянні з 2019 роком показник зменшився на 34,3 млн.дол. США., або на 2,8%.

Відповідно до матеріалів Дорожньої карти стратегічного розвитку торгівлі
на період 2017-2021 років
: ФРН є лідером серед держав світу за критеріями сприятливості логістичної мережі, а також перебуває на:

  • 2 сходинці серед «недоторгованих ринків» для національного експорту;
  • 5 місці за перспективами абсолютного зростання ВВП у 2018-2020 роках.

За рейтингом Світового Банку щодо легкості ведення бізнесу – Doing Business 2020 – серед 190 країн світу Федеративна Республіка Німеччина посідає загальну 22 сходинку, зокрема за напрямками:

  • прозорість підключення до національної мережі електропостачання – 5 сходинка;
  • рівень забезпечення виконання контрактів ЗЕД – 13 рейтингова позиція.

Згідно з даними Головного управління статистики у Харківській області у січні-лютому 2020 році зовнішньоторговельний оборот між Харківщиною та ФРН склав 21,3 млн.дол. США.

За абсолютним розміром зазначеного показника соціально-економічного розвитку регіону Німеччина перебуває на 4 сходинці з 129 країн світу, з якими підприємства регіону мали зовнішньоторговельні операції, у тому числі є лідером серед 27 країн-членів ЄС.

Обсяг експорту харківських товарів до Німеччини збільшився на 1,5 млн.дол. та досяг рівня 6,4 млн.дол. США.

Пропонуємо ознайомитися з інформаційно-аналітичними відомостями стосовно:

  1. Аналізу товарної структури регіонального експорту до Німеччини у порівнянні з національними показниками за результатами січня-лютого 2020 року;
  2. Переліку ТОП-10 областей України за темпами росту експорту товарів до Федеративної Республіки Німеччина;
  3. Електронних торгових майданчиків, баз даних підприємств, які можуть використовуватись харківськими підприємствами для пошуку ділових партнерів в ФРН;
  4. Презентаційних матеріалів освітнього проекту «Торговельний фокус України – 2020» від Офісу з просування експорту та Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України;
  5. Пропозицій щодо виробничої кооперації представників бізнесу Республіки в мережі EEN;
  6. Переліку джерел отримання ділової інформації щодо: контактів суб’єктів господарювання в ЄС, торгової статистики, тарифних обмежень, ставок ПДВ на товари, країною походження яких є Україна;
  7. Виставкових заходів, що відбудуться в Федеративній Республіці Німеччина у 2020 році та можливостях використання під час участі в них Експортного бренда України, Виставкового бренд-буку.