Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

06.jpg

12 лютого 2020 року в рамках програм Export Evolution Ukraine та Creative Export Ukraine відбулися практичні семінари: «Як розробити візуальну айдентику та створити потужний бренд», «Вихід на нові ринки: ключові моделі та канали продажів».

Серед учасників: керівники підприємств Слобожанщини, які зацікавлені у розширені ділового співробітництва, приватні підприємці, працівники відділів зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання регіону.

 

Подія викликала значний інтерес в ділових колах Харківської області. Загальна кількість учасників – 85 осіб.

Спікери:

  • Анастасія Крилова, координатор проектів в Україні, Інститут маркетингу Естонії;
  • Дан Міккін (Dan Mikkin), тренер та ментор програм Creative Export Ukraine, експерт з питань брендингу, партнер-засновник міжнародної компанії The Brand Manual з дизайну брендів та послуг зі штаб-квартирами у Стокгольмі та Таллінні. Дан має нагороди, зокрема Global Service Design Award, Golden Egg та ADC Estonia Awards;
  • Арго Сільдвее (Argo Sildvee), DealMaker в компанії Velvet;
  • Андрій Лавренович, фахівець відділу Освіти для експортерів Офісу з просування експорту.

Під час семінарів завдяки формату роботи – вдале поєднання теоретичної та практичної складових навчання – учасники дізналися інформацію щодо:

  • перспектив участі у Export Evolution Ukraine – національна комплексна освітня програма для українських підприємців, які бажають здійснювати експортні поставки;
  • он-лайн навчання за допомогою Creative Export Ukraine – секторальна освітня програма для експортерів-початківців;
  • як створити потужний бренд?
  • як зробити так щоб ваш продукт був упізнаваний на міжнародній арені?
  • піраміди цінностей товару;
  • яким чином спланувати вихід на нові ринки?
  • як обрати модель входження та які канали продажів найбільш ефективні?

Під час освітнього заходу Олег Дригайло, начальник відділу аналітичної та презентаційної роботи Департаменту проінформував представників бізнесу про ініційований структурним підрозділом облдержадміністрації освітній проект для експортерів-початківців «Експорт. Ера-М», який реалізовується упродовж 2019-2020 років. Повідомив присутніх про спільні заходи, зокрема, вебінар «Європейська мережа підприємств (EEN): Електронний інструмент інтенсифікації експортної діяльності підприємств Харківської області», що відбувся у травні 2019 року за участі Аліни Стрілець, аналітика з дослідження ринків Державної установи «Офіс з просування експорту України». Станом на 13.02.2020 року загальна кількість переглядів вебінару – 399.

Після завершення семінарів підприємці Харківської області мали змогу отримати відповіді на питання стосовно практичних аспектів реалізації експортних стратегій розвитку, особливостей національного законодавства Естонської Республіки, шляхів виходу на ринки країн-членів ЄС власного товару.


Довідково

Програма Creative Export Ukraine розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту за підтримки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Програма Export Evolution Ukraine оновлена за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) у співпраці з Офісом з Просування Експорту та Інститутом Маркетингу Естонії.

Пірамида цінностей товару Елементи побудови бренду